همه پرسی در اقلیم کردستان عراق توطئه آمریکایی است

 امام جمعه ساری گفت: همه پرسی در اقلیم کردستان عراق توطئه آمریکایی است و هدف دشمنان ایجاد آشوب در مرزهای عراق، ایران، سوریه و ترکیه است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه قیام و نام امام حسین(ع) روز به روز گسترش پیدا می‌کند و جهانی‌تر می‌شود ، گفت: این حماسه روز به روز با رشادت های شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی ها در حال گسترش و جهانی شدن است

 وی با اشاره به اینکه ترامپ در دنیا ظلم می‌کند و هر کجا جنایت است آمریکا شریک است افزود: امروز یزیدی به نام ترامپ و رژیم صهیونیستی و سرباز فداکاری در اردوگاه حسین(ع) به نام حججی را داریم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به موضوع اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: وقتی دیدند داعش در حال سقوط است بحث اقلیم کردستان را پیش آوردند و بارزانی دست نشانده آمریکا است تا پرچم رژیم صهیونیستی را در آنجا اهتزار درآورد.

آیت‌الله طبرسی افزود: همه پرسی در اقلیم کردستان عراق توطئه آمریکایی است و هدف دشمنان ایجاد آشوب در مرزهای عراق، ایران، سوریه و ترکیه است.

وی با بیان اینکه کردهای ایرانی بیدارند و زیر بار این مسائل نمی‌روند گفت: ایران یکپارچه ایران است و مسلمان و شیعیان با هم برادرند و با این تحریک‌ها تحریک نمی‌شوند.

امام جمعه ساری برخورد با حاکمان فاسد، ظلم و جور را از اهداف و فلسفه قیام عاشورا بیان کرد و افزود: در حال حاضر ترامپ و رژیم صهیونیستی یزدیان زمانه هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه باید عزاداری و سوگواری سالار شهیدان و یاران وفادارش را در یک تقدس خاصی برگزار شود، گفت: طبل، دهل و سنج علامت نباشد، باید عزاداری کنید، محزون باشید اما شرعی، خداپسندانه، حسینی و ائمه پسند باشد.

وی خواستار برپایی پرشکوه نمازظهر عاشورا در مناطق مختلف استان شد و افزود: اقامه نماز ظهر عاشورا در اول وقت نیز باید مورد توجه عزاداران حسینی قرار گیرد.

انتهای پیام/آ

همه پرسی در اقلیم کردستان عراق نقشه جدید استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه در منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار